måndag 25 mars 2013

Listigt

När vaknade du imorse?
Alldeles för tidigt av en extremt gos-sugen katt.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Sluta jama mig i ansiktet.


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Jag ringde min kompis P, men han svarade inte så inga uttömmande svar här inte!

Vilket humör är du på?
Supermegaultratrött atm.

Har du ont någonstans?
Armbågarna, hehe.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Inget. På riktigt. Har tryckt i min tre olika sorters kakor idag, ätit världens största lunch med min pappa och toppade det med hemmakväll-godis nu på kvällskvisten. Mina needz är tillfredsställda!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Gogogodis. Amamam

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Jisses, det är ju snart hundra år sen. Är det meningen jag ska minnas det? Säkert msn eller lunarstorm eller nått sånt uråldrigt .

Vad ska du göra ikväll?
Njuta av att ta ur mina linser (dom har jag slarvigt nog låtit vara i snart en vecka), sedan ska jag sova. Punkt!

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Jag har faktiskt satt igång nån låt alls idag faktiskt, tråkigt nog. Har lyssnat mycket på radio dock, Retro FM, som den tant jag är.

Vad tycker du om din blogg?
Den är ju relativt ny så jag gillar den. Önskar jag var lite mindre av en periodare och mer frekvent bara. Men det kommer.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Aaaah, värsta hjärn-gympan såhär på kvällskvisten. Ingen aning, sov mest troligen. Eller pluggade matte.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nopes, I know for a fact för denhär dagen är snart över och jag kommer garanterat inte träffa någon annan än John Blund dom sista timmarna av den.


När fotade något senast, och vad?

Fotade mina fina rosor. Kul va?


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Seriöst? Ni vill verkligen jag ska älta detdär med godiset va? ;)

Vad har du på dig idag?
En galet snygg kombination av vit, stickad tröja och jeans toppad med en alldeles för stor, rödrandig morgonrock. Läckert!