måndag 5 augusti 2013

Ljuvliga helg



Hej måndag! Tillbaka på jobb efter en helt underbar helg. Var verkligen längesen en helg var såhär bra. Solen sken, jag fick umgåtts mycket med älskling och familjen, var på marknad och badade i havet. Livet på en pinne! Känner mig laddad med energi att ta tag i alla mina små projekt som jag hela tiden påbörjar.

Bland annat håller jag ju på att flytta in hos min pojkvän i hans hus och våra stilar är, om jag uttrycker mig snällt, rätt så olika. Han är dock världens bästa och har inga problem med att jag ändrar om och gör nytt, så det är mitt prio ett projekt för hösten och vintern som kommer. Tänkte också att bloggen ska få "följa med" och bara inspiration och lite bollplank under hela processen.

Nu ska jag återgå till min fulla mailbox. Ha en superbra måndag!

Kram

Bilder från helgen