tisdag 6 augusti 2013

Good morning tuesday


God morgon alla sköna hönor ute i etern! Hoppas ni sovit bra och fått äta lika god frukost som jag gjort. Har ju lyxen att få nybakade bröd/bullar varje morgon på jobb och det är verkligen lika mumsigt varje gång. Idag blev det en mannagrynspinne med ost och kalkon. Synd att jag glömde ta en bild, men det ger mig helt enkelt en anledning att göra en till på lunchen.

Vaknade förresten på min mest förvirrade sida idag. Gick/joggade min vanliga morgonrunda, tog en (kall) dusch och packade sedan min träningsväska. Tre minuter därefter spatserade jag glatt ut ur huset utan både träningsväska och jobbnycklar. Briljant! Jag som skulle möta upp träningsgänget och testa ett nytt gym efter jobb, nu får det bli samma gamla vanliga ändå.

Vad har ni för planer idag?


Kram