måndag 30 september 2013

Bring it on

 
 
Åh idag är hösten här på riktigt. Känner verkligen för att kura ner mig i soffan med varm choklad (gärna toppad med vispad grädde och marshmallows) iförd alldeles för stora raggrockar och stickad kofta. Det måste verkligen vara något av det bästa med hösten, att man får lov att bara vara inne och slökolla tv utan att få dåligt samvete eller känner sig lat. 
 
Får nog bli lite tv och chokladmys ikväll känner jag. Efter storstädning 2.0 då vill säga. Har nämligen flyttat in i min pojkväns hus (tror jag har nämnt det tidigare) och vi har världens projekt framför oss med renovering, städning och allmänt kompromissande med saker. Idag blir det till att ta tag i "finrummet". Har fått ärva min mormors fina gamla matsalsbord och därför behöver vi lite space. Får se hur det går, har hört att det är vid renovering och samflytt man verkligen ser vad förhållandet går för. Det blir ett spännande projekt, ni får hålla tummarna för mig (oss).
 
Ska återgå till jobbet nu, köra sista racet här innan jag smiter hem. Ha en underbar eftermiddag alla!
 
 
Kram