tisdag 1 oktober 2013

Not today

Ni får en bild från gårdagens promenad istället.
Blev ingen morgonpromenad för mig idag. Brukar gå en halvmil med min kompis S varje vardagsmorgon men hade så fruktansvärt ont i magen när jag vaknade så jag var tvungen att ställa in. Kändes lite tråkigt, älskar morgonpromenader. Man vaknar på ett skönt sätt, man får motion redan innan man börjat dagen (nåja) och man får umgås med sin bästa vän. Win-win!

Istället blev det en lugn morgon, åkte hem till mamma och åt frukost. Röjde lite i min lägenhet och rensade ut en byrå från gamla kläder. Det innebar också att jag fick med mig massa "nya grejor" till huset jag bor i nu. Får se hur glad min sambo blir när han kommer hem och ser detta virrvarr av kartonger, kläder och allsköns prylar överallt, hehe.

Snart ska jag dock fräscha till ,mig för jag ska passa "mina" barn idag. Mysigaste extrajobbet i världen.

Hoppas ni har en fin tisdag i höstsolen!

Kram