tisdag 8 april 2014

Strawberry cupcake


Till eftermiddagsfikat på mitt jobb finns det allt som oftast en uppsjö av smarriga kakor och bakverk. Detta är förödande för lilla mig som ÄLSKAR allt som smakar sött, och särskilt då när jag är trött och seg efter en hel dag framför datorskärmen. Därför tog mitt hjärta ett extra skutt när jag såg dessa små skönheter på butikshyllan igår. Har provsmakat dom båda och de både luktar och smakar ljuvligt. Så nära en riktig muffin man kan komma utan att faktiskt äta en muffin, hehe. 

Har i övrigt haft en hel okej dag, varit produktiv på jobbet och hunnit med en del inspirationssökande på nätet. Är ju inne på att renovera lite hemma, har nyss flyttat in i min sambos hus och vi känner väl båda att det är dags för en uppfräschning. Ska visa lite av mina idéer och tankar där på bloggen om ett tag.

Hur är er tisdagseftermiddag? 

Puss/P