tisdag 8 april 2014

You know nothing


Igår var det den fjärde säsongstarten för Game of Thrones. Jisses vad jag och min kära sambo har längtat och väntat, men det var det verkligen värt. Säsong fyra verkar nämligen mycket lovande med drakar, intriger och annat smaskens. Hoppas på att få se mycket av Khaleesi och Tyrion, mina definitiva favoriter. 

Till gårdagens "premiär" festade vi till det med vindruvor (dom lila, som var helt fantastiskt goda) och färska hallon. Helst hade jag velat äta femton kilo godis, men eftersom jag är en duktig viktväktare så lät jag bli. Ville varken förstöra kvällens träning eller veckans invägning på torsdag.   

Nu ska jag jobba lite till innan det är dags att åka hem. Funderar på träning ikväll igen, isåfall blir det ett core-pass följt av step. Men vi får se, det är några timmar till dess. Hoppas att ni har det bra i vårvärmen.

Puss/P