onsdag 22 januari 2014

Sports Club Oasen


I staden där jag bor finns en del gym. Har provat fitness 24/7 men det var inte riktigt min grej. Jag är mer en grupptränings-tjej än en gym-tjej, även om jag kan tycka att gym är kul ibland också. Vet att 24/7 även har gruppträningsanläggningar men den som är närmast mig ligger över fyra mil bort så det är inte ett alternativ. Iallafall inte för en liten latmask som jag.

Därför bestämde jag mig för att testa ett annat gym, Sports Club Oasen. Fick där via en kompis, som redan tränade på stället, en veckas gratis provträning. Det är toppenkalas! För man får verkligen chansen att prova ordentligt för att se om det är något som passar en. Inte bara en runda på gymmet eller ett pass, utan en hel vecka med vad man vill.

Jag hann under min vecka med fyra olika sorters pass, fem totalt men körde två Zumba-pass. Det är de olika passen ni ser i mitt fina kollage här ovanför, plus yoga. Tänkte skriva lite mer om vad jag tyckte om varje pass i enskilda blogginlägg så slipper detta bli en hel roman, hehe.

Kan iallafall varmt rekommendera Sports Club Oasen. Det är förvisso en del dyrare än 24/7 MEN i gengäld känner jag att det är bättre investerade pengar för min del då jag som sagt hellre kör gruppass än bara gym.


Over and out!