onsdag 22 januari 2014

Iskall morgonpromenad


Jag har sedan oktober förra året (nästan) varje morgon, masat mig upp ur sängen för att gå en morgonrunda. Idag var inget undantag men FY TUSAN vad kallt det var. Den första delen är inne i ett bostadsområde, som övergår i en liten skogsdel. Det var helt okej, lite småkyligt men okej. Den sista delen är dock längs med havet och jag tappade känseln i både lår och kinder då det var galen motvind. Burr!

Nu sitter jag och tinar upp mina frusna kroppsdelar framför gasolspisen och äter frukost. Idag blev det havregryn/quinoa-gröt med mjölk och tärnat äpple. Allt ekologiskt och därför lite extra mumsigt tycker jag. Ska strax fixa lite här hemma, är ledig från jobb så man får passa på med alla sånna "tråkiga" hemmasysslor som tvätta, städa och diska. 

Hoppas ni också har en fin morgon! 

Kram